Araştırma Şirketi AREDA ve Z Raporu iş birliğinde gerçekleştirilen “Benim Markam 2021” araştırması çerçevesinde, “mobilya, tatil sitesi, online market, su, boya, peynir, zeytin ve dondurma” olmak üzere 8 farklı kategoride tüketicilerin kendilerine en yakın bulduğu markalar belirlendi. Güven, beğeni ve sadakat skoruna dayanarak, tüketicilerin kullanım ve tüketim eğilimlerinin ölçüldüğü araştırmada ortaya çıkan verilerle yılın en iyi markaları seçildi. Areda Genel Müdürü Yusuf Akın ilkini düzenledikleri ödül programıyla ilgili olarak, “Araştırmalar bize rakamları sunar, onları işlemek ve anlamlandırmak da bizim işimiz. Bu yıl birçok sektör için hazırladığımız araştırmalar hem markalara hem de bizlere ışık tutan veriler ortaya çıkardı. Areda olarak markaların tüketiciye dokunan yanlarını, başarılarını bu ödüllerle taçlandırmak istedik” açıklamasında bulundu.