GZT
2016 yılında takipçileriyle buluşan GZT, o günden bugüne kadar üretilen içerikler, değinilen konular ve ulaşılan geniş kitleyle birçok insan için haberin ve bilginin tek adresi haline geldi. Alanında yetkin editörlerin özel çalışmalarıyla şekillenen ve üretim sürecinin her bir adımı ‘okuyucu odaklı’ geliştirilen platform, herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir anlayışla ortaya çıkarıldı.
Doğru bilgiyi basit ve anlaşılır bir tasarımla birleştiren GZT, teknolojinin tüm imkânlarını kullanan ve robot haberciliği yerine özgün içeriğe yatırım yapan yaklaşımıyla farklılaşmaya devam ediyor.
Jurnal.ist, Mecra, GZTMZT, Zpor, SkyRoad, Lokma gibi farklı alanlarda uzmanlaşmış markalarla mizahtan habere; yemekten seyahate kadar insan hayatına dokunan her konu GZT ve GZT’ye ait platformlarla takipçilerle buluşmaya devam ediyor. GZT.com ve GZT’nin sosyal medya hesapları üzerinden gelen her takipçi sorusunun cevaplandığı; içerik planlamalarına takipçi fikirlerinin de dâhil edildiği GZT’de her gün her gelenin ‘kendine uygun bir şeyler’ bulabileceği bir manşet yönetimi de hayata geçirilmiş durumda.
Farklı alanlarda onlarca farklı programla anbean güncel kalmayı başaran GZT, alt markalarına ait özel içerik serileriyle de hitap ettiği kitleyi genişletmeye devam ediyor.
Yalnızca bir haber platformu olarak değil, takipçileriyle anbean etkileşim halinde olarak ‘haberin sosyal medyası’ olarak da faaliyet gösteren GZT’ye şu adresten ulaşabilirsiniz:
GAZETE MANŞET
Türkiye’nin değişen gündeminin ve gündeme ilişkin basınımızdaki yaklaşım farklılıklarının tek bir ara yüz üzerinden takip edilebildiği Gazete Manşet’te gazetelerin geçmişe dönük manşetlerine de göz atılabiliyor.
Gazete Manşet uygulamasında ayrıca, gazetelerin eklerine ve taşra baskılarına da erişilebiliyor.